Vill du komma igång med Struqtur och göra din administration enklare, effektivare och mer flexibel? Nedan finner du de grundläggande stegen för att komma igång med Struqtur på egen hand. Vi erbjuder också genomgångar av systemet, om du önskar detta är du varmt välkommen att kontakta vår support på 031-300 65 20.
Steg 1: Skapa ett konto eller logga in med tidigare inloggningsuppgifter. När du skapar kontot första gången lägger du in företagets uppgifter men detta kan du ändra under inställningar (kugghjulet uppe till höger) och Företagets profil. Du kan även lägga in dina medarbetare under inställningar och Hantera användare för att skapa inloggningsuppgifter till dem.
Steg 2: Skapa ett projekt och börja tidrapportera! Under fliken Projekt kan du skapa ditt projekt, alla fält är frivilliga men desto fler fält du fyller i desto snabbare går det vid faktureringen. Projektinformationen kan du alltid lägga till och ändra under tidens gång. Adress och andra kontaktuppgifter till arbetsstället kan du enkelt se via appen.
Steg 3: Färdig – Ladda ner appen och logga in med samma inloggningsuppgifter! Nu kan du och dina medarbetare starta tidrapportera på projektet antingen via webben eller appen. Du kan under projektets gång även lägga in material, bilder och mycket mer i projektet för att hålla koll under projektets gång.
Testa Struqtur fritt i 30 dagar och därefter bestämmer du om du vill fortsätta! Supporten finns här för dig om du vill gå igenom lite extra, vill ha hjälp med att utbilda dina anställda eller om du har några andra funderingar. Vi har alltid fri support i världsklass och ingen startavgift eller bindningstid. Kan det bli bättre? Knappast, kom igång du också!
Vi använder oss av cookies för att bygga din användarupplevelse så den blir ännu bättre, snabbare och effektivare. Klicka på läs mer eller om du har fler funderingar kan du alltid kontakta oss. Genom att fortsätta på webbplatsen accepterar du att vi använder cookies.