Vem går inte runt utan mobilen i fickan? Med appen från Struqtur har du alltid projektverktyget med dig. Lägg till information i projekt, skapa tidrapporter, kom åt anpassningsbara egenkontroller och checklistor när du är på språng.
Är det krångligt att hålla koll på allas tidrapporter? I Struqtur-appen är det lätt att få en överblick på arbetad tid. Du och dina medarbetare samlar era tider på ett och samma ställe, dessutom kan ni se tidrapporter på projekt- och medarbetarnivå. Det gör att du enkelt får ut underlag för fakturering och lön under minuten. Allt detta gör att inga timmar försvinner eller missas samt att du slipper dubbelarbete.
Med Struqtur-appen kan du enkelt rapportera produkter och andra kostnader direkt i din mobil. Har du laddat upp ditt produktregister i Struqtur kan du enkelt söka efter produkter och även fylla i fälten manuellt. Du kan dessutom integrera ditt Struqtur-konto till dina leverantörer så att du får in alla produkter du beställer på rätt projekt automatiskt. Hur smidigt låter inte det?
Har du olika projekt med krav på tydlig dokumentation, eller vill dina kunder se hur det går med deras nya badrum? I Struqtur-appen kan du enkelt lägga till bilder. Du kan även koppla egenkontroller, checklistor och avtal till projekten. Detta samlar all information på ett ställe, det blir organiserat, tydligt och minskar risken att något missas. Dela projektet med kunden så får de en inblick i arbetet, de kan se vilka framsteg som görs och om allt går enligt plan.
Det ska vara enkelt och gå fort när du behöver redigera något på språng. Därför har vi gjort appen så överskådlig och enkel som möjligt. Testa själv, för du vet väl att du kan prova Struqtur kostnadsfritt i 14 dagar? Boka en demo här
Du hittar appen på Google Play och i App Store.
Vi använder oss av cookies för att bygga din användarupplevelse så den blir ännu bättre, snabbare och effektivare. Klicka på läs mer eller om du har fler funderingar kan du alltid kontakta oss. Genom att fortsätta på webbplatsen accepterar du att vi använder cookies.